تخریب قبرحجربن عدی برگ سیاهی دیگر در پرونده وهابیت
نوشته شده توسط : hosen
...وخدا به قتل حجربن عدی غضب می کند و تمام اهل آسمان.

به نقل ابن اثیر درکتاب اسدالغابه عایشه به معاویه گفت:

...وخدا به قتل حجربن عدی غضب می کند و تمام اهل آسمان.

این مطالب از کتب اهل سنت است

این چه مردی است از شیعه هیچ نقل نمی کنم همه از عامه ومحکمترین سند. آیا وهابیت سعودی قدرت دارد جواب این عمل رابدهد با این مطالب؟ وتی خبر قتل حجر به عبدالله بن عمر رسید در بازار صیحه زد.حجربن عدی این است قبر چه کسی ویران شد؟ برخلاف فتوای ابوحنیفه، مالک، شافعی، ابن حنبل برخلاف اجماع 4مذهب چرا این قبر به هم خورد؟ عامل معاویه درخراسان خبر قتل حجر به او رسید همان جا دست بلندکرد به آسمان گفت: پروردگارا بعد از قتل حجر اگر خیر من دراین است که مرا ببری الان جان مرا بگیر ، از مجلس بر نخواست تا جانش بیرون آمد.کسی قبرش دردمشق مورد تعرض قرار گرفت نص کلام ابن اثیر این است و کان مجاب الدعوه دعای او در درگاه خدا رد نمی شد.

حجربن عدی دست پرورده کیست شاگرد مکتب کیست؟ او همان کسی است که روز بیستم ماه رمضان وقتی آمد کنار بسترامیرالمومنین علیه السلام بعد دید آن شمشیر چه کرده شمشیر بر فرق کسی وارد شد که جبرئیل گفت: تهدمت والله ارکان الهدی وقتی چشمش افتاد این کلام خیلی مهم است کنار بستر افضل صدیقین حجربن عدی این شعر را خواند: یا اسفا علی المولی التقی ابوالاصحاب حیدره الزکی امام چشم باز کرد یک نگاهی به حجرکرد فرمود: کیف لی بک اذا دعیت الی البرائه منی چه خواهی کرد آن روزی که تورا رابخوانند بگویند از علی بیزار باش قال : والله یا امیرالمومنین لوقطعت بالسیف اربا اربا و اُضرِمت بی النار اگر باشمشیر قطعه قطعه شوم و اگر آتش روشن کنند مرا درآن بسوزانند دست از تو برنمی دارم ازتو تبری نمی کنم.حضرت یک دعا برایش کرد: وُفِّقتَ لکلِ خیر یاحُجر هیچ خیری نماند مگراینکه تو به آن موفق شوی. جزاک الله خیرا عن اهل بیت نبیک. شبانه روز هزار رکعت نماز می خواند، دست او به دعا رد نمی شد.

                            چنین قبری خراب شد.

سخنان آیت الله وحید خراسانی

سه نفر اصلا آلوده به کفر نشدند1 مومن آل یس،آسیه همسر فرعون و علی ابن ابی طالب نص صحیح بخاری از ابن عباس نقل می کند که: الصدیقون ثلاثه این سه صدیقی که درقله مقام صدیقین اند، حزقیل مومن آل فرعون وحبیب نجار صاحب آل یس و علی ابن ابی طالب اینها در اوج ایمانند وهرگز به خدا کفر نورزیدند. لم یکفرو بالله قطّ. از بین این سه نفر که افضل است؟ اخرج ابی داود و ابونعیم و ابن عساکر والدیلمی عن ابی لیلا قال : رسول الله صلی الله علیه وآله : الصدیقون ثلاثه حبیب نجار مومن آل یس الذی قال یا قوم اتبعوا المرسلین و حزقیل مومن آل فرعون الذی قال  اتقتلون رجلا ان یقول ربی الله و علی ابن ابی طالب وهو افضلهم.

همین روایات سنت کافی است برای جمیع امت اسلام رسول خدا اهل ایمان را به آخر درج ودر آن درجه به آخر مرتبه صدیقین رساند ودر آخر کلی رامنحصر کرد در یک نفر وآن فرد علی ابن ابیطالب است وهو افضلهم او ازهمه برتر است.

معاویه مخفی کننده فضایل امیرالمومنین علی علیه السلام است.

آن کس که پنهان کرد و منشأ ضلالت وگمراهی شد معاویه بود.

همه خزاین وسرمایه امت اسلامی صرف شد که این فضایل مکتوم وپنهان شد. ریشه احادیث اهل سنت از اینجا معلوم می شود. معاویه علیه ماعلیه از بیت المال مسلمین به محدثین داد این حدیث را جعل کردند که من الناس من یشری نفسه ابتغاء مرضات الله  درشأن ابن ملجم قاتل امیرالمومنین است. در حالیکه این آیه درشان حضرت علی علیه السلام است که دربستر پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله خوابید. معاویه بود کسی که کشت حجربن عدی را که کفر و الحاد دست به دست هم دادندو قبر او را در دمشق ویران کردند اینها حقایقی است که باید به عالم برسد. وهابیت کفری است در لباس اسلام والحادی درصورت ایمان. ابن اثیراز علمای اهل سنت این مطالب را می گوید: وقتی معویه وارد شد بر عایشه سلام کرد عایشه براو پرخاش کرد گفت ای معاویه چرا حجربن عدی راکشتی؟ معاویه گفت: یا ام المومنین اورا برای مصلحت اسلام کشتم. به نقل ابن اثیر درکتاب اسدالغابه عایشه به معاویه گفت: کشتی کسی را که پیغمبر فرمود: کشته می شود حجربن عدی و اصحابش آن کسانی که مصلین (نمازگزارانند) وعابدین لله (عبادت کنندگان خدا هستند) وخدا به قتل حجربن عدی غضب می کند و تمام اهل آسمان. سخنان آیت الله وحید خراسانی

 





:: برچسب‌ها: تخریب قبرحجربن عدی برگ سیاهی دیگر در پرونده وهابیت ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: